Reklamace

O reklamacích

Nemusíte se obávat, nebudeme se Vám snažit reklamaci znepříjemňovat. Vaše spokojenost je pro nás důležitá. Každou reklamaci proto bereme jako důležitou zpětnou vazbu k tomu, abychom naše služby dále zlepšovali.

Pokud se přece jen něco pokazí

Snažíme se na maximum, ale jak již tomu v životě bývá, vždy se může něco pokazit. Velice nás mrzí, že se tentokrát našlo něco, s čím jste nebyli spokojeni.

Jak postupovat při reklamaci

Pro urychlení Vaší reklamace nám, prosím, pošlete:

  • Číslo objednávky
    Číslo objednávky najdete na faktuře poslané na Váš e-mail
  • Název produktu
    Napište název produktu, který jste si objednali
  • Popis závady
    Důkladně popište závadu, která se začala projevovat a je důvodem reklamace
  • Vyfoťte produkt
    Vyfoťte produkt a pošlete nám prosím fotku s informací, co je na produktu špatně
  • Jak k problému došlo?
    Zkuste popsat, jak k problému došlo

Stáhněte si také Formulář pro uplatnění reklamace, vyplňte jej a společně s výše uvedenými body vše zašlete na e-mail info@smili.cz.

Ohledně Vaší reklamace Vás budeme co nejdříve kontaktovat, a to na kontaktech uvedených ve Vámi zaslaném Formuláři pro uplatnění reklamace. Stejným způsobem Vás budeme informovat také o průběhu a způsobu vyřízení reklamace.

Formuláře ke stažení

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení